2012. november 27., kedd

Újra töltve


Ismét itt vagyok. Valahogy nekem a hidegebb időben több kedvem van gyöngyözni. :) Fiam iskolájába fűztem a tombolára nyakláncokat, és a Luca napi vásárra apróságokat. Rögtön kaptam megrendelést is.
Barátnőm is rendelt tőlem két nyakláncot, egyik már készen is van. Azt hiszem így karácsony előtt lesz mit fűznöm, de egyáltalán nem bánom.
Gyorsan mutatok is pár mostanában készített darabot.
A fotózással voltam gondban, soha nem sikerült rá alkalmat kerítenem. De ma 5 perc alatt lefényképeztem, 10 perc alatt megszerkesztettem a képeket. Azt hiszem, kezd visszatérni a gyöngyitiszem. :D
Barátnőmnek készült megrendelésre. Ma fejeztem be.
Kicsit közelebbről
A szülői bál tombolájára egy hasonlót készítettem matt gyöngyökkel. Ezt egyik tanárnőnek készítettem el megrendelésre.

Ezt a krassóit még nyáron készítettem

















A fekete lett a tombolára készítve. A barna elég rövidkére sikeredett, mert közben elfogytak a gyöngyeim...
A Luca napi vásárra készített egyik karkötő.
Őt is a szülői bál tombolájára készítettem, de végül nem rá esett a választásom, még itthon van. :)

4 megjegyzés:

  1. Nyáron nekem sem ment annyira a fűzés, akkor akad az embernek jobb dolga :)
    Ezek fantasztikusak! Nem tudok köztük választani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem, már csak én vagyok így ezzel. :D Nagyon nem ment a fűzés, pedig többször is neki álltam, hogy na most aztán fűzni kellene valamit, de nem tudtam eldönteni, hogy mit. Hiányzott valami hozzá. Most nem kérdés, hogy mit fűzzek. :))
      Köszönöm Timi! :)

      Törlés
  2. tetszik a blogod. követlek.

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés