2011. január 15., szombat

Bloggolás

Már egy ideje elterveztem, hogy blogot fogok vezetni, mert a weboldalam szerkesztése elég bonyolult. Persze szeretném azt is megtartani, valahogy a kettőt együtt kellene vezetni. Két fiú édesanyja vagyok. Első fiam születése után kezdtem el komolyabban gyöngyfűzéssel foglalkozni.
Nagyon szeretek alkotni, több dolgot is kipróbáltam, de ez a kedvencem. Valahogy mindig akár mennyi kihagyás után is jó dolog visszatérni hozzá. Most két évig megint nem nagyon foglalkoztam vele, mert vártam második babánkat, és nem sok időm marat a gyönggyel foglalkozni. De karácsonyra megint nyakláncokat kezdtem fűzni, és újra van időm foglalkozni vele, ezért belevágok ismét, szeretnék újra zsűriztetni is. De legújabb munkáim előtt előbb megmutatom a régieket.
Leginkább a gyöngyfűzés népi gyöngygallér része érdekel. De azért néha próbálkozom, mással is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése