2011. január 19., szerda

Zsűriztetés

Miután jól begyakoroltam ezt a technikát, egyre szebbeket szerettem volna fűzni. Találtam weboldalt, ahonnan gyönyörű cseh kásagyöngyöt lehet rendelni. Bár az ára többszöröse a kínainak, de megéri. Még mindig cérnára fűztem, és kicsit utána kerestem a neten, hogy a gyöngygalléroknak mi az elnevezése.
Nagyon szeretnék egyszer egy tanfolyamot is elvégezni, nem csupán azért, hogy megtanuljam megfűzni az ékszereket, de érdekel, hogy melyik tájvidékhez tartozik egy-egy minta, milyen színeket lehet használni, és hasonló dolgok. Amint lesz rá lehetőségem a gyerekek mellett is, mindenképp tanulni fogok. :)

Háromszor zsűriztettem. 2008 novemberében, 2009 januárjában és áprilisában adtam be összesen 20 db nyakláncot. Ebből 11 db valamilyen besorolást nyert, és 9 került elutasításra.

Először jöjjön az első zsűriztetés története.
Az elutatsítottak:

Kisbékás
Ez is a Netting all the way című könyvből lett fűzve, de más is megfűzte így már, ezért elutasították.

Román gyöngygallér

Valamint még két leveles nyakláncomat utasították el:

De ez volt az első zsűriztetésem és sokat tanultam az elutasításokból is. :)


És 4 nyakláncomat elfogadták.

Ajándéktárgy besorolást nyert a következő két gyöngygallér:

Bronz színekben
Erdélyi gyöngygallér (egy könyvben rosszul jelentették meg, ezért a neten Sárközi gyöngygallérként terjed a mintája)

És a legelső két B kategóriásom:


Csángó tászli


Azsúros gyöngygallér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése